Monday, February 14, 2011

honeymoon...hehe

hehehe...banyak lak entry saya yer.?? terlebeh2 sudah...blum lagi saya yg kawin neh...hahaha..sebenarnya saya sedang mengambil kesempatan di atas kelajuan berokband yang tetiba jer laju (kadang2 sangkut jugak)..tp kira ok ler dari selalu...
pasni mayb akan lagi banyak entry kot..sebab bilik guru baru saya dah nak ada WIFI.. bukan dah ada ke sebelum ni?? memangla..skarang saya di bilik guru baru..skolah saya ada bangunan baru untuk makmal sains...so ada satu blik tu dijadikan bilik guru terutamanya untuk mereka yang mengajar sains.. so dalam bilik guru baru saya ni cuma ada 7 orang cikgu ajer.. terpisah jauh skit ler dari blik guru lama..tp still saya menjenguk ke sana pinjam wifi...hehehe...tapi tadi ada terdengar berita gembira kononnya permintaan kami utk adakan wifi di bilik guru baru akan ditunaikan oleh tuan pengetua baru...tq boss... alhamdulillah..just wait n see then... hihih....
ooohh..tajuk entry saya HONEYMOON yer?? bukan nak citer sal honeymoon adik saya... ekceli memang dia dah balik dari honeymoon kat Langkawi..best tengok gambar2 dia kat sana..buat saya teruja nk p sana jugak..apalagi bila dia bgtau ada pakej2 menarik untuk dipilih...tempat tinggal +kereta sewa semua.adik saya siap dapat trip percuma ke Pulau Dayang Bunting bila dia pilih pakej percutian dengan sebuah agensi ni..... huhuh... tetiba rasa nk pergi bercuti...bukan honeymoon yer...hihi..
mercu tanda langkawi..i likeeeee...

macam best jer naik kreta kabel..huhuh..tp gayat lor...huhuh

nice view... ;-)


nak masuk dalam neh!!

owhh..."berokband" yg melarikan makanan ringan adik ipar saya...hhihihih

bg makan helang...

nk p lawat makam mahsuri


taman buaya Langkawi..yaii..

of coz la..kalo p Langkawi ada satu benda yang saya mesti pesan punya..TARAAA...

nyum2.. i like... adik saya borong coklat sakan kat sana...
key chain langkawi...tq

memang bahagia ler org kawin ni kan? berseri2 jer...syoknyer korang honeymoon yer??? nak kawin gak ler..hehehe.....
p/s: gambar ihsan adik saya dan isteri beliau..hehe

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!