Monday, February 14, 2011

Nasi Ayam Periuk Besar


udah2 ler tu sal kenduri kawin kan?? nanti kalo turn saya lak kawin, mahu 4 hari 4 malam itu2 jer yang saya ceritakan..hahaha.. boleh sampai camtu ??
dah lama xciter sal makan2 kan??,.meh citer sal makan lak..haha...sebelum ni saya xbrapa sukala makan nasi ayam..biasa2 jer... tapi bila saya dapat discover sebuah restoran neh, terus minat saya bertambah2 untuk makan nasi ayam.. (sian ayamm)... haha.. pernah saya terliur dan terngidam nak makan lg kat situ pas 1st time rasa nasi ayamnya..huhuh.. sgt sedap..alangkah bestnya kalo saya pandai masak nasi ayam sesedap itew..bukan hanya pandai makan saja..waawawa....


adakah anda sudah terliur?hehehe...
nah...ni ler restoran itu...cantik tempat makannya..siap ada iklan untuk lanskap rumah lagi... memang senang hati dapat makan2 situ tau..one more thing, wifi pun ada k.. heheh
nasi ayam yang sooooo yummmmyyy....

masa saya sampai dengan ehem2 situ pun dah nak tutup walaupun baru pukul 3...nasi ayamnya sangat laku yer... kali ke 2 datang dulu xsempat makan dah abis..seb baik kali ni dapat gak makan.. tu pun xsampai 15minit diaorang dh nk tutup kedai..sebab ayam dan nasinya dah abis...huhuhu...nanti pergi lagi..hehehe

~jojoe~

8 comments:

  1. sekilas gambar nasi ayam..sudah tahu kesedapannya...hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha..mcm sekilas ayam melintas..sudah ketahuan mana jantan mana betinanya..hehehehe

    ReplyDelete
  3. he3x! ko perasan x, agak kerap post ko yg ade statement 'kalau sy lak kawin', rase2xnye x lame lg leh mkn nasi minyak ko pulak ni joe ... so, ape tunggu lame2x, x sbr nak tunggu statement ko menjadi 'Alhamdulillah, sy dah kawin' ... ;)

    ReplyDelete
  4. eh ye ker??alamakkk...xperasan der...dah nak sampai seru kot erk..hahaha... InsyaAllah, sy akan kawin...tungguuu.... sampai masa konpem ko antara yg terawal tahu..hihihih

    ReplyDelete
  5. hmm... lain kali try la NAPB yang di Sg Karangan, Kulim. suasana kampung yang lebih happening... menarik.. pasti tertarik...

    ReplyDelete
  6. owhhh..ya ka??situ pun ada ka?? nanti saya cari n try sana plak...hehehe

    ReplyDelete
  7. kat kulim ada 2... satu lagi di pekan kulim, berdepan dengan CIMB... tapi dinasihatkan jangan makan NAPB caw bagai serai... totally tersasar dari resipi sedia ada... kat parit buntar masih boleh diterima lagi laaa....

    ReplyDelete
  8. amboi..abg biin..mcm tauke nasi ayam daa..smua cawangan tau.hehehe..ni duk perak ka duk kedah neh??

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!