Thursday, February 17, 2011

tindik telinga..

After school ari ni saya keluar bawa anak buah saya jalan2 bsama adik saya... 1st thing to do adalah tindik telinga si kakak yang esok akan genapla umurnya 3 tahun.. beria-ia jer mengajak untuk tindik telinga tadi..

kakak: "angah!angah! kakak nak pakai subang.. nak pilih warna pink.."aku sengih jer...semangat betul kakak nak pakai subang,.padahal sebelum ni dah pun tindik tp dia xnk pakai sampai lubang subang tu tertimbus balik..alih2, semangat plak nk pakai..pandai cakap plak dia..tak takotler..tak nangis ler... risau lak rasa..duk terbayang dia menjerit nangis dalam kedai emas tu nanti..huhuh

sampai jer kat kedai, dengan smangat jugak dia masuk, pilih subang smua... warna pink xder... biru, putih, ijau jer ada..kakak pilih kaler ijau..hehehe

wajah semangat nak ada subang..hehehe

time nak ditindik, muka dia dah berubah..mcm nak lari..terpaksala angah ni pegang tangan kiri kanan..
paapp..selesai telinga ditembak..akhirnya... jatuhler airmata kanak2 cute yg semangat mau pakai subang neh..tapi kejap jer..lepas kena pujuk..posing dlm kreta.tunjuk subang.sementara tunggu maksu beli susu coklat...

"waaa..lawanya subang kakak... jgn nangis..maksu(adik saya) p beli susu coklat...ni dah tindik subang bolehla skolah"..

kakak yg xjadi nangis jawab mcm ni: " kakak nk skolah..dah pakai subang... kakak saja ja teriak (nangis) tadi.." ..hehehe..cover2... soooooo cute...

p/s: saya tindik telinga masa umur 7 tahun dulu.. huhuhuh


~jojoe~

2 comments:

bling bling

IKLAN LAGI!