Wednesday, March 16, 2011

spesel delivery!!

dah beberapa hari dah cuti pertengahan penggal bermula.. saya tak kemana-mana pun.. di rumah saja.. boring?? tak yah cakap ler..tersangatler boring.ikutkan memang nak g jalan2 cari pasal...tp biasala, bila duk ngan parents, mcm2 kena soal..sampai nak kuar pun rasa malas.. satg kena dengar bebel... ada sorang teman saya cakap " awak dah 30, bukan lagi 13"... memang sangat betul..tapi bapa saya xpaham semua tu... hairan juga... 6tahun saya jaga diri di perantauan, balik jer rumah terus susah nak diizinkan kuar..huhu...memberontak neh....
apapun,... lupakan sal tu... hari ni saya dapat bungkusan dari kokong... ekceli dah 3 bulan dia janji nak antar,, baru terhantar,,hahah... ekceli dalam tu mengandungi smua dokumen2 penting dalam fail peribadi saya d skolah lama.. so, dengan baiknya kokong saya menghantar semua tu..

yang bestnya, bukan stakat dokumen...dia ada hantar saya kotak pencil yang cute ini... baru2 ni dia ke australia.. so ni ler ole2 untuk saya...ada poskad juga,..saya memang suka kumpul2 benda alah ni..hehehe
tq kokong... ;-).. heheh.. tringat tadi bila call wish tq kat dia... saya cakap akan guna pencil box tu sampai pencen... ni jawapan dia..

"simpan untuk anak perempuan kamu"...

hahaha... yelah bosssss.... TQ!!ps: suka gambar kokong berbaju melayu ni..seb baik ko chinese..wakakak...

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!