Thursday, May 19, 2011

Akhirnya....

mcm xpcaya saja..baru pagi semalam saya mengeluh di sini pasal kunci rumah yg belum dapat.. petang tu dalam kul 3 , pihak pemaju call suruh ambil kunci ( aikkk...diaorang baca blog saya ker)..hehehe.. Alhamdulillah.. lepas setahun penantian, kunci rumah dalam genggaman saya...
cuma bila masuk check rumah, tiba2 plak rasa pening pening pening... letrik blum ada, air blum masuk, perabot, grill, pintu pagar,,semua perlu diadakan..hmm.... lepas satu bab, satu bab plak yer?.. xapa, bak kata seorang teman...perlahan-lahan... biar lambat asal selamat..hehehe... ye la tu.. ntah bila saya dapat masuk umah ni?..sayapun tak tahu... adeii....

~jojoe~

10 comments:

  1. best best best...
    jeles... jeles... jeles...

    tu je beauty bole kata...;-(

    dapat corner lot eh?? syokkkkk nyeeee... boleh buat taman....

    ReplyDelete
  2. @beauty~ wat taman lalang jadiknya nanti...hahahaha

    ReplyDelete
  3. @abg biin~ hehehe... tahniah mcm dah kawin lak..hehehe... just sharing abg biin...umah biasa jer..bukan banglo..hehehe

    ReplyDelete
  4. yengkeyku... aku baru melawat kawasan perumahan ko dan sempat tengok pagar depan rumah ko.. hehehee... waaaa.. ada sudah rumah ko.. tapi ko suruh siapa tinggal di rumah ko tu.. hhehehe... Apapun aku tompang bangga dengan ko yang sudah beli rumah.. hehehee.. tahniah yeng.. tinggal pasang letrik lagi tapi itu ko pelan-pelan cari orang mau pasang.. kalau ko pandai ko pasang sendiri saja..

    ReplyDelete
  5. waahh..yengkeyyyyyy...brani ko datang blog sia arrr...hehehehe... ya, nanti sia pasang sendiri tu letrik... jgn risau k? miss u yeng... jgn lupa datang sini k?

    ReplyDelete
  6. tahniah la jojoe.. heheh..nanti sia lawat ko ya... jangan lupa tanam sayur dan bunga sebab sia tingu ni ko cuma tanam rumput je..hehe'

    ReplyDelete
  7. jip~..sia minat tanam lalalng ngan rumputla..hahaha..jgn lupa melawat sia nanti arrr... bleh tolong jadi guard rumahku..hehehe

    ReplyDelete
  8. hehe.. sia ndak mau jadi guard.. sia kasi sponsor ko CcTV je la..hehe... dan pintu pagar automatik..trus panggil eric tu, casa mimpian..

    ReplyDelete
  9. hahahaha...lui la ko ni...tu casa anganan mimpi-mimpian la si eric mau renovate rumah sia.kalo suruh ko renovate silap2 jadi reban ayam impian..hahaha

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!