Monday, May 23, 2011

Hobi baru?

New Hobby??? xadala...hehehe,,,cuma ari ni tiba2 ada sorang kakak kat sekolah bawa anak2 pokok bunga yang sangat cute..free of charge yer.... bunga kemboja bonzai dan pokok yg saya xtahu nama apa tp nampak menarik sebab warnanya..mcm pokok lidah buaya pun ada..heheh...
balik umah petangnya saya tukar bekas pokok bunga kemboja tu ke dalam pasu yg melambak2 kat umah...ada pasu tapi takder pokok..hehehe... bila tengok balik, aiseh, mcm hebatla plak..padahal setakat tukar pasu, budak kecik pun tau buat..hahaha..apapun doakan pokok2 ni hidup subur dalam jagaan saya yer..kalo menjadi dan hidup, rasanya mayb planting akan jadi hobi saya lak..hehehe.

p/s: harap2 dapat pokok2 ni akan menghiasi rumah saya nanti... hehehe...

~jojoe~

6 comments:

  1. beauty ada beli bunga orked masa mula2 pindah rumah dulu... lepas tu tau jadi ape?? orked2 tu semua mati... ahahahaa... sebab beauty tak de bakat langsung nak jaga tumbuh2an... makan buah2an tau la... hehhee...;-)

    kalau bab masak memang bole menurun dr mummy tp bab menanam mummy sorg je pandai... beauty je sengal sikit... hihihiii ;-p

    ReplyDelete
  2. bunga taik ayam ko minat ka jojoe?

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..masih sehat lagi bunga2 tu beauty..hehehe..jojoe pun bab2 tanam2 ni memang sengal..ehhehehee

    ReplyDelete
  4. hehe..Jip!... sia tau ko yg minat bunga taik ayam tu kan??heheheh

    ReplyDelete
  5. ko tanam ba sepasu taik ayam tu... hehe..harum semerbak nanti.. hehe

    ReplyDelete
  6. hehehe,,.pastu sia pos kasi ko sejambak...ahahahaha

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!