Wednesday, June 22, 2011

berbaloi2 dah.!


3 tahun dah saya menggunakan berokband jenama X ni... rasanya banyak jugakla entry saya yg menyatakan ketidakpuasan hati melayari internet dalam keadaan line yg sangat slow.. selalu keluar EDGE saja.. kalo dapat signal GPRS tu kira bernasib baikla..

Baru2 ni line X sangat teruk. sampaikan nak msej atau call out pun xdapat.. hari ni bila saya bangun pagi, naik signal 3G di handphone saya yang selama ni hanya 1 atau 2 bar saja.. teruja betul bila buka laptop, berokband saya dah tak jadi berok dah... signal 3G, HSPA buat saya tersenyum lebar..pasni dapatla saya update blog selalu..

p/s: baru terasa tagline 'berbaloi-baloi' tu berbaloi....hehehe

~jojoe~

6 comments:

  1. hohoho~ selamat kembali aktif kat blog yer ^_^

    ReplyDelete
  2. ow ye kak...sy de blog 1 lagi tao. www.citer-citer-merapu.blogspot.com. Jangan lupa folow ye kak.. Blog 1 lagi uh pasal kawen2, kang boring plak nak bace... =P

    ReplyDelete
  3. @Elya~ selamat selamat ler jugak..yg eya lak napa tetiba stop...apa dh jadi????

    ReplyDelete
  4. owhhh...wokey2..nanti akak follow yer...

    ReplyDelete
  5. hehehe...gud luck plak menulis blog..line laju pun still malas..hehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!