Sunday, June 19, 2011

Kenangan AF...

Rasanya semua dah tahu AF dah abis minggu lepas selepas 9 musim diadakan.. cuma bagi saya the best AF adalah dari AF1 -AF3... ekceli, saya takderla fanatik sangat ngan rancangan realiti ni..setakat tengok gitu2 jelah..huhuuh...

jujurnya saya dah xkenal siapa yang menyertai rancangan tu selepas AF3..kecuali juaranya... tu pun sebab selalu kena expose..kalo tak saya tak cam langsung..apapun, fenomena AF dah berakhir..

bermula semasa saya berumur 23tahun dan berakhir di umur saya 31 tahun... ermmm..lama jugak tu yer... bila sebut sal AF ni teringat saya akan sekeping gambar ini..semasa di Sabah, selepas makan2 kat hotel Juta... hehehe...ini, salah seorang my peberet AF champ...

bersama Zahid and my yengkey!

Ada yang cakap zahid mcm sahabat saya kat bawah ni... ye ker???heheheashraq dan kokong..
~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!