Friday, June 24, 2011

Mb oh Mb..

sekarang duk layan drama keranamu laila...tetiba kuar iklan Marrybrown.. pergghhh...terus teringat dulu masa belajar kat UUM, salah satu port kegemaran saya and da geng adalah di Marrybrown..hehehe...sebabnya saya sangat suka makan nasi Marybrown..aduhhh..duk tulis2 ni pun dah terliur2 terbayangkan kelazatan ayam MB dan nasinya..huhuhuh..


ihsan mr.google

pernah sekali tringin betul saya nak makan..tercari-cari MB di Sg Petani..tetapi xda jugak..sekarang ni duk terkenang2...macam mengidam la plak....bilala saya dapat menikmati lg keenakan nasi MB???.takkanla terpaksa ke UUM semata-mata nak makan tu..ermmm..
p/s: agak2nya ada lg ke restoran MB tu kat UUM??huhuhuh



~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!