Tuesday, July 12, 2011

rak dapur pilihan..

sekarang ni rumah saya tengah dalam renovation..masalahnya, saya mmg xpandai nak pilih2 perabot ker, nak make up2 umah ni..pening betul kepala pikir... budget plak lari sana lari sini..rumah xsiap2 lagi...elektrik dah ada cuma air jer belum masuk2...teruk betul pemaju ni..dah dekat 2 bulan janji nk masuk air, setitik pun tarak...aduii..sakit ati..

salah satu perkara dalam kepala saya sekarang ialah prabot dapur... dari mr google saya dapat pic2 kat bawah ni..cantik kan? huhuh..mana satu yang nk dipilih yer...???

aluminium... warna merah tu...

tema black n white pun cantik...




rak kayu..rasanya saya bkenan jenis ni kot..tengokla macam mana..kalo ckup budgeet,..hehehe


~jojoe~

5 comments:

  1. beauty vote tuk merah hitam! simple elegan and nice. ala2 kat ikea. hehehee ;-)

    ReplyDelete
  2. memang moden n nice...xtahula beauty..budget dah lari larian..heheheh

    ReplyDelete
  3. waaa.... hebat... dahpun menuju rumahku syurgaku... kalau nak nampak bersih yang no 2 tu sangat sesuai... tapi saya minat yang no 2 dari bawah... walau apapun kena buat keputusan berdasarkan banyak aspek... terutama sekali kewangan... jangan sampai kerana nak nampak hebat diri sendiri yang jadi mangsa.... hehhehehhe

    ReplyDelete
  4. @abg biin ~hehehe... betul tu abg biin..biar murah ringkas asal senang hati..satg over budget kepala mula nak berdenyut..yang cantik mula nampak serabut dmata..thanx for the advise...hehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!