Friday, August 5, 2011

Bukan Tamak...

dah 5 hari dah kita berpuasa..kejap jer kan?..huhu.. semalam 1st time berbuka kat luar.. saya kuar bertiga..ngan ehem2 dan adik saya.. Biasala, bila berbuka kat luar itu ini order.
pagi tadi bila dengar fadhilat ramadhan kat tv1 rasa insaf plak.Nabi berbuka puasa dengan beberapa biji kurma dan air sejuk saja.. tapi kita..ermm... selepas dari ni saya bertekad kalo berbuka kat luar biarla bsederhana saja.. tidak membazir.. tapi sebenarnya tidak juga membazir..yang lebih tu tapau bawa balik untuk sahur.alhamdulillah...
semoga amal ibadat kita di bulan yang mulia ini dirahmatiNya.. Amin..
~jojoe~

2 comments:

  1. aaa tak baek taw buh pict makanan pose2 nih... buat beauty kurang pahala pose jek... hehehee ;-p

    ReplyDelete
  2. hehehe... ada intai2 blog beauty..pun banyak kisah makan2 ni..sedap2..terliur nengok..hehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!