Saturday, August 20, 2011

Langsir pulak!!

Bila rumah dah 60% lengkap untuk ddiami, mula la saya menggelabah mencari itu ini.. perabut blum lagi, cari langsir dulu.. hehe rambang mata jugak mencari tadi bersama2 adik lelaki dan adik ipar saya.Kami membeli di ALAMODA.. memang banyak jenis langsir kat sana,... berjam jugak kami memilih.. Akhirnya, ini jugak pilihan saya..hehe..sudah tempah..after raya baru diaorang datang ukur... ekceli saya mencari langsir yang simple saja.. disebabkan kemalasan saya ni, saya paling tak suka langsir jenis ni..


nk kena klip2 banyak2.adui.. memang leceh... banyak tul besi nk kena pasang..kalo satu layer ok lagi, mahunya 2-3 layer..pengsan saya nk pasang (hehehe..alasan pemalas)..one more thing, saya suka yg simple, tak mahu la ada kening2 or kerawang2 terlampau..paling saya tak suka corak berbunga2...adeii... so, i prefer abstract...

i like this type.. simple and mudah dipasang...


ada ring khas..kasi masuk ajer pada rodnya..kan mudah..hehehe ..dasar pemalas... memang tak tahu nk memilih langsir ni..last2 main redah jer pilih..cantik tak cantik tunggu aje bila dh siap..hehe...xcantik pun, rumah sendiri..kikiki


~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!