Wednesday, August 17, 2011

when he said NO!


salam Ramadhan ke-17.. eh eh.. dah 2 minggu kita berpuasa kan? xlama lagi dah nk raya..Alhamdulillah, rumah sayapun dah masuk air after 3 MONTHS dapat kunci.. erm.. memang menyakitkan hati tunggu pemaju wat kerja... mujur elektrik saya urus sendiri.. 3hari dah masuk, kalo biar pemaju jugak mayb 6 Bulan baru leh masuk umah.. Apapun, alhamdulillah... tadi saya juga mendapat perkhabaran gembira,,,syukur yang teramat sangat,,pasal apa? Biarla Rahsia..hehehe... Rahsia Ajer..
Arini saya bukan nk bercerita sal rumah ker apa...pasal hati dan perasaan.. hehehe... cuba baca title ENTRY ni.. rhasa2 bleh agak tak sal apa... hmmm... agaknya saya ada wat seseorang terasa hati... bukan niat saya.. saya berkawan dengan semua orang.. tp bila suami orang minta no phone,beria-ia nak berkenalan, saya akan menolak dengan cara yang baik. tp bila tak faham2 juga terpaksala saya mendiamkan diri... memang xsalah berkawan tp saya tak akan berlebih2 dalam semua hal..terutama memberi number telefon.. apalagi bila si dia cakap jangan.!!..
Saya tak sombong.. saya tiada keistimewaan.. saya tak cantik..jauh sekali nk perasan tak tentu pasal.. apapun inilah prinsip saya... dan saya juga akan mendengar cakap si DIA..
jadi, kalo la seseorang yang mungkin terasa hati dengan saya membca entry ini, saya mohon maaf banyak2.. tak ada niat nak sakitkan hati sesiapa... terima kasih kerana sudi berkawan dengan saya,,,

~jojoe~

3 comments:

  1. betul dear.. no tepon ni bukan suka2 nak kasi org... plus laki org kan... jangan sesekali di layan... kita pun faham hati pempuan kan... jangan jadi pempuan tak sedar diri... =)

    p/s* sape kata awk x santek?? santek + comel tau... merendah diri pulak dier ;-p

    ReplyDelete
  2. @beauty ~ betul tu... jojo paling malas nk layan suami org.. stakat nk tanya kabar, dalam laman sosial pun bleh tanya...napa sampai nk number phone??...last2 cik abang trus remove dia...dah xbg kawan... huhuh... ekceli sronok kawan ngan dia.. tp, bila dah terlebih dah terpaksala... hmmm...

    ReplyDelete
  3. @beauty~ sal cantik and cute tu tq... beauty pun sama cute tau..and hepi2 go lucky..i likee... :-)

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!