Friday, September 23, 2011

9 Tahun dah!

23 september , 9tahun lalu merupakan titik permulaan untuk saya berkecimpung dalam dunia pendidikan.. perjalanan masih jauh, tapi masa begitu cepat berlalu..sedar2 dah 9 tahun saya bergelar cikgu..terharunya rasa,,
doktor... hehehe...cikgu sains..

kalau dicongak ikut umur persaraan, masih berbaki 25tahun lagi untuk saya berjuang, InsyaAllah..semoga Allah mempermudahkan urusan dan tugas saya dengan limpahan rezekiNya. Amin..
Masih terbayang 1st time naik kapal terbang ke Sabah, 1st time naik bas melalui jalan yang bahaya untuk sampai ke Keningau.. fuhh... bila diingat balik kenangan 6tahun di Sabah betul2 mendewasakan dan memberi erti kepada saya... Banyak pengalaman pahit manis saya tempuhi dan menjadi sebahagian daripada rencah idup saya sebagai seorang guru..
 with my BFF in the Science Lab

Perjuangan ini takkan berakhir sehingga sampai waktunya.. doakan saya agar menjadi guru yang baik... yang terbaik..InsyaAllah.
~jojoe~

2 comments:

  1. lame tu....
    sy tak start lagi...
    maseh tunggu posting...
    4bulan dah...

    ReplyDelete
  2. tu la..sekarang mcm lama juga baru posting..saya dulu 2 minggu grad trus posting.. sabar yer..InsyaAllah..rezeki x kemana..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!