Thursday, September 15, 2011

Alahai...

@#%$#*$*@*!!~(@*#*#$*@*!*!#*#*$*$*@!!*~*!@*#*!*!

ada yang paham tak? rasanya saya sorang jer kot yang paham... geram sungguh hati saya ni... kenapa ada manusia yang seteruk ini.. mcm mana nak maju kalo buat kerja pun tak jujur, main hantam koromo.. hangat tul hati saya..maaflah sebab tetiba merepek di sini.. tapi MODE saya memang down dengan apa yang berlaku.. saya upah seseorang untuk buat table top dapur..

 blum pun saya tinggal and masak2, bingkai tepi dah luruh..dah lekang.. apa kess?? bila saya call suh datang perbaiki mcm2 alasan diberi..masuk ari ni dah seminggu dah saya tunggu. Dia cakap dia busy..helllllloooo..agak2 la.. saya dah bayar abis dah ... at least datangla perbaiki.. bukan lama mana pun.. time nak ambik duit, malam pun ko sanggup datang umah ambik.. skarang dah tak ada masa lak untuk kerja yang tak siap.. memang @#!*#$*#!@*!@*!#*..mcm ni lah kan manusia..?? x bertanggungjawab... Sabar jelah walaupun sekarang bila call or mesej xkena balas.. memang merosakkan mood saya nak masuk rumah baru..

kemarin masa cina pasang kabinet dapur datang pasang dapur pun dia ada komplen sal table top yang tak kemas... ada lagi bingkai mozek yang jatuh masa proses pemasangan tu.. ermmm..sapa nak jawab...?? untuk kawan2 yang tercari2 nk wat mozek table top dapur , hati2la...jangan sampai terkena mcm saya.. memang tak bleh blah!!!!

~jojoe~

2 comments:

  1. ayakkkk!!! ni melayu ke yang buat ni?? kalau melayu memang tak patut... kadang2 kita nak tolong bangsa kita tp diorg yg buat kita xnak tolong diorang kan... review je nama company tu supaya tak de siapa yg kena macam ni nanti...

    ReplyDelete
  2. Melayu ler sayang.. geram tul... ari tu bila dia angkat call terus sembur..esoknya dia datang wat xsampai pun 1/2jam..bukan susah pun..i like your statement..kita nk tlong org sendiri, tp org sendiri lak wat hal..geramnyaaa..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!