Saturday, September 3, 2011

Baby2 my BFF

Lama juga saya menanti gambar baby my BFF, si winn Aling ni..akhirnya saya dapat curi di fb nya..:) soooo cute hero Winn dan Sunsulit neh.. adeiii..Baby Arley dilahirkan pada 19 Julai 2011... betul ka winn? hehehe... :)masa saya call Winn , Arley ditahan d wad kerana demam kuning..sian kan? tp sekarang rasanya dia dah makin membesar.. jgn lupa send gambar terkini Arley bila besar ye yeng..huhuh


Si cute yang ke-2 ni plak milik Safura.. jga adik saya smasa di Sabah dulu..sangat cute kan.. kecik2 dah pandai posing.. nampak ceria mcm ibunya,,geram saya tengok.Inilah Siti Syafiyah bt Ahmad Faiz...Baby cute ni dilahirkan pada 20 Jun 2011 pukul 5.56 pagi.. comel kan??:)

Apapun, saya doakan mereka bahagia disamping zuriat kurniaan Tuhan..InsyaAllah, jika diizinkan saya akan dapat bertemu dengan baby2 cute ni..Love u girls...:)
~jojoe~

4 comments:

  1. gambar baby sia mana? baby mu mana?..comel comel anak mereka ni..tahniah, winn dan safurah, dan Jojoe..

    ReplyDelete
  2. lui la ko ni jap..kita ada anak tekak saja..nanti ko sudah branak sia kasi post jugak entry spesel untuk anak ko..hehehe....bila ko mau kawin ni lui??

    ReplyDelete
  3. yengkey ...
    hehehe.. generasi x sudah lahir..
    miss u yeng and jipss..

    ReplyDelete
  4. miss u yengkey..nantikan pula generasi Y dan Z sia sama si jip..hehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!