Thursday, September 8, 2011

Operasi Mengecat

peristiwa ini berlaku semasa bulan puasa..tetapi disebabkan kemalasan mengupdate blog, hampir2 saya terlupa kisah penat ini..hehehe... mengecat rumah saya.. memang ler seksa kan.. mengecat..mujurla ada 2 hamba Allah yang sudi membantu saya mengecat..hehehe..thank u guys,,Jasamu dikenang,,:)

Warna pilihan saya untuk ruang tamu ialah hijau.. saya suka HIJAU..mula2 cadang nk cat 2 warna.. tetapi bila start cat warnanya sangatler lembut.. so, saya decide buh smua jer color ijo... dalam bilik tdo lak saya pilih color coklat gelap n coklat lembut...
tapi disebabkan kesuntukan masa dan bulan puasa, kerja mengecat bilik tdo akan bersambung selepas raya.. yakni minggu depan.. xsabar nk tengok rupa bilik tdo yang dah bercat...


tadi orang langsir dari ALAMODA dah datang ambik ukuran tingkap .kabinet dapur pun dalam proses..xsabar nk duk rumah saya ni..walaupun tidak semewah atau sebesar mana, tp nilah bakal my HOME SWEET HOME!!.. Pening:) jugak pikir perabot2 smua blum beli..aduii... cukup ker budget neh... kalo xda perabot apa bleh x? hehehe... lucu lak tringat kata ehem2 saya... " xkisahla rumah xada pun, yg penting dapat idup bersama':):)... ermmm... wink2...:)
  
 ~jojoe~

2 comments:

  1. wahhhh... nnt beauty pun kene cat rumah semua kaler dah plan.. hihihiii.. tapi beauty beli rumah bese2 jek kat sini rumah mahal sangat... =( sangat berharap semua setel cepat...

    p/s*beauty buat hijau gak tapi kaler utk bilik tetamu... hihihiii ;-)

    ReplyDelete
  2. hihih... cantik color ijau...xkisahler umah biasa ke tak..yg penting, hepi ..ye tak?hehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!