Sunday, September 4, 2011

Raya tahun ini..

:)Alhamdulillah, Syawal tiba lagi tahun ni.. disambut dengan penuh kesyukuran.. Sekali lagi kita diberi peluang oleh yang Esa untuk meraikan hari kemenangan ini.. (tiba-tiba rasa sayu).. malam sebelum raya, mcm biasa, saya dan adik2 sibuk wat persiapan.. dah sedia tahu raya tahun ni akan jatuh pada 30 ogos 2011... Bila Penyimpan Mohor Besar Diraja wat pengumuman, rasa excited bagai... walaupun dalam hati rasa sayu, kejapnya berlalu bulan Ramadhan.. Semoga kita semua diberi kesempatan untuk bertemu Ramadhan dan SYawal lagi tahun depan.. Tahun ni, mcm biasa, kuih tunjuk2 jer... hehe.. saya mmg xpandai buat kuih (jujurnya)..ehehehe... yang best dapat makan satay kat umah sepupu, malamnya kami membakar satay d umah beliau..sedap2... makan ajer..hehehe

Raya ke-2, saya dan anak buah ke rumah teman baik saya, cik ada la..hehehe...cute x kami..hehehe..

sedap kuih muih cik ada..termasuk kek buah yg rm60 tu.hehehe..seb baik sedap..len kali tanya harga dulu yer cik ada..hehehehe.. yg best, spesel menu cik ada yang ini,..sedap...1st time saya makan lontong tau..hehehe..

anak buah saya (tema koko) sedang bergembira ngan member baru, anak buah cik ada..hehehe..
dah balik baru teringat xsempat snap gambar sama2 cik ada... xper,esok masih ada...tq cik ada...


:)~jojoe~:)

4 comments:

bling bling

IKLAN LAGI!