Monday, September 5, 2011

Rumah terbuka 2011

:)Hari raya ke-4 (Jumaat), saya wat rumah terbuka untuk sahabat dan anak-anak murid saya... lepas solat jumaat, kumpulan bekas pelajar saya tahun lalu datang.. dah menjadi menu wajib lak, mesti ada LAKSA untuk mereka..hehehe...selain laksa, rendang, ketupat, kuih muih dan kek coklat pun ada...
apa yang best sangat laksa ni yer? saya xmakan pun.. pandai masak saja , nk makan..err... xminat sangat...

pas mereka2 itu pulang, datang lak satu group dalam 10 orang.. terlebih ramai plak..kelam kabut saya dan adik saya siapkan juadah raya diaorang... masa tu jugakler sahabat saya, cik ada dan pn aida datang beraya.. bestnya dapat borak2..mcm xpuas lak sembang ari tu..huhuhuh..xapa ..ada kesempatan kita reunion2 lagi..InsyaAllah...:)

:)

hero pn eda yer..bukan ada..hihihip/s: selamat hari raya semua..thanx 4 coming.. mmuuahhh..!!:)
~jojoe~

3 comments:

  1. besnyew tgk dorg dtg rye , sad nye sy ta ta pegy kn ... huhu . miss ur rendang lha cegu-nana-

    ReplyDelete
  2. besnyew tgk dorg dtg rye , sad nye sy ta ta pegy kn ... huhu . miss ur rendang lha cegu-nana-

    ReplyDelete
  3. tu ler nana..sapa suh xdatang...huhuhu..xper...raya haji ni ada lg..next year pun boleh dtg lg.take care..study baik2 yer..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!