Tuesday, October 18, 2011

Otak tua, pemikiran muda..

Perkaitan tajuk di atas dengan entry ini? hehehe... nak kata tua, saya masih muda okeh..nak kata muda saya sudah agak tua...erm..may b that's not the right word.. sudah dewasa..hahah.. baru sesuweii...
tapikan ada satu perkara yang saya perasan tentang diri saya neh...walaupun usia sudah 3puluh tutttttttttttttt.., saya tetap berminat dengan kartun...ekceli kan, apa yang saya nak tulis neh ada kaitan ngan background baru saya neh..hehe..masih sama color, cuma karakter dah berubah..kali ni saya pilih kartun yang tiut neh, RAPUNZEL..


ada tak anda terpikir walaupun usia kita makin meningkat, kadang2 kita tetap berminat pada perkara2 yang kita minat masa zaman kanak2 ribena dulu... (apa punya ayat ler cikgu ni tulis..mujur bukan cikgu BM)..hehehe.. Kartun biasanya dikaitkan dengan kanak2...tp bagi saya, kalo kena dengan grafik yang cantik dan comel, org dewasa pun akan berminat juga..  encik ehem2 saya selalu ketawakan saya bila saya beli DVD Barbie,



atau masa saya cakap saya nak tengok wayang Cars..




erm... biarpun diketawakan, saya tetap minat.. i like..i like . .i like....(hehehe)

sebut sal kartun ni, teringat saya kartun2 ni masa zaman kanak2 dulu.. ingatkah anda???

thunder..thunder..thunder cats... hooooooooooooooooooooooo (trademark yang tak mungkin dilupakan.. sila baca dengan nada dan intonasi yang betul..hehehehe)

eh eh.. komik doraemon.. i likeee jugak.. (pinjam dari budak)..hehehehe...



p/s: biarla apa org kata..yang penting kita hepi...  ok bai...
~jojoe~

2 comments:

  1. beauty suka semua cerita barbie... hubby siap belikan compile cd for it... best kan...=D

    ReplyDelete
  2. @beauty~ hehehe... samala..sangat cantik kan grafiknya... tertarik dan menarik.hehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!