Tuesday, October 18, 2011

Tragedi Oktober

Assalam...

memula nak update yang terbaru dulula...aci x mcm tu?,,hehehe..aci ler kan..ah smingguu dah xupdate ni..bz uruskan rumah yang dah sedia untuk didiami..cuma saya yg tak brani nk duduk lagi..hehehe... sebab? tak ramai lagi yang duduk kat situ...tunggula dah ramai skit baru saya join the club..hehehe

okla, ari ni nak citer sal hal kemarin (semalam ler tu)... masa balik dari skolah tetiba sampai kat satu jalan ni betul2 berdepan dengan pejabat perhilitan, saya terkejut tengok insiden neh..sempat ler snap 2-3 keping gambar.. (* sila klik untuk membaca number plat kreta di depan saya dengan lebeh jelas)..hihihi




ni ler salah satu sebabnya saya sangat takot bila drive follow belakang lori kayu balak.. sangat gerun okeh... memang kalo bleh nk potong lori tu secepat yang boleh or follow dari jauh ajer..ngeeee.... kadang2 dalam otak mmg terbayang bukan2 mcm apa yang jadi kat atas tu..apapun, alhamdulillah...tiada kemalangan jiwa dilaporkan...

p/s: semoga kita dijauhkan daripada musibah seperti di atas.. pandu cermat.jiwa selamat... :-)

~jojoe~

2 comments:

  1. Aku mmg risau gila ikut blkg lori balak.. seboleh aku cuba potong dia.... atau dok jauh2....

    ReplyDelete
  2. @asmar~~~ samala...xbrani follow rapat..tapi time potong pun naik seriau..risau kot2 rantai yg ikat kayu tu putus..erkkkk.... kecut perut..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!