Sunday, November 20, 2011

Cuti..Cuti

Cuti sekolah sudah bermula..yeyy... apapun..mode bercuti belum datang..sebab paper SPM sains saya belum tiba..so selagi budak2 blum selesai jawab kertas tu, tugas saya belum selesai. selasa, rabu dan khamis ni saya perlu ke sekolah lagi..kelas tambahan dan bertugas untuk hari peperiksaan..
ermmm.. kiranya, 4days to go sebelum betul2 dapat cuti.. satu lagi sekarang ni saya bz siapkan majalah sekolah ni..
 magazine dummy

kira final editing la... saya akan siapkan minggu ni juga..InsyaAllah.. lepas siap semua barula dapat update blog selalu..paling penting dapat ENJOYYYYYYYYYYYY.. hehehehe

~jojoe~

4 comments:

  1. RAJINNya cikgu buat extra class sblm exam..anyway..selamat bercuti...yahoooo..hehe

    ReplyDelete
  2. cuti sekolah pegi mana jojoe ;-)

    neway selamat bercuti syg ;-)

    ReplyDelete
  3. selamat berrrcuti windi..hehehe... kelas pecutan terakhir..hari ni dah paper diaorang,,,

    ReplyDelete
  4. cuti sekolah ni rasa banyak benda nkk setel..hehehe... tambah2 pikir next year punya tugasan...tengokla,,ada masa kena gak jalan2 cari pasal..hahahaha

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!