Tuesday, December 6, 2011

Lipat jangan tak lipat!

 Ini adalah anak buah saya.umurnya baru 3 tahun..

tapi degilnya mengalahkan saya..hehehe. time angin dia baik, dia akan minta saya pakaikan tudung dan dia akan minta snap gambar dia...

so sabar jelah..
bila angin dia terlebih baik dia akan tolong banyak perkara.. tolong sepah, tolong conteng, tolong lipat kain.. lipat kain??hehehe.. Baru-baru ni mak dia tinggalkan dia dengan saya untuk 3 malam..so, kami melepak di rumah saya sama2 la.. rasa cam ada anak lak..time nak kutip kain dia yg paling sibuk walaupun ketinggian dia tak cukup..haha..soooo cute..bila saya letak kain depan tv (konon nak lipat sambil menonton), dia lak sibuk2 melipat...aduiii... bila saya cakap biar, jgn lipat satg angah lipat, ni respon dia.. sooo garang..
 jadi saya biarkan jelah dia lipat kain baju saya ..
 haa..lipat..

lipat jangan tak lipat..

dan lagi..

lagi...dan hasilnya... 

taraa...kemasla sangat..hahahaha... 

comelnyerrrr....
moral of the story: lipatla kain baju sendiri yer..hehehehe
~jojoe~

2 comments:

  1. syok kan ada budak2 kat umah.. beauty pun kalo cousin2 mai from penang depa suka lepak umah beauty... tp boys kan xde lah nak tolong lipat kain... hik hikh hik =D

    *psstt!! dia pakai tudung sejibik cam jojoe ;-)

    ReplyDelete
  2. memang syiokk sangat..tak rasa sunyi sebab dia ada..mulut pun asyik pot pet..hehehe...sama eh muka kami?hehehe...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!