Saturday, December 3, 2011

Ombak rindu


Ramai yang bercakap pasal filem ni sekarang.. memang teruja abis masa nak tengok.. banyak perkhabaran yang menarik mengenai filem yang diadaptasi dari sebuah novel cinta yang pernah saya baca neh.



Pelakon-pelakonnya plak bukan calang2 la.ada AAron aziz, lisa surihani dan maya karin. 
 

memang antara movie yang dalam list saya since last year lagi..Hari tu masa saya pergi menonton pun memang ramai sangat dalam panggung..especially girls yang sememangnya adalah kaki novel..Macam saya smua excited nak tengok..
Bila dah tengok ermmm..mcm ada yang tak kena.. filem tidak segah yang dipromosikan.. separuh jalan cerita saya dah menguap ngantuk.. adeiii..jarang saya rasa mcm ni.. nak kata tak feel adala juga feel tu bila menghayati  perasaan seorang isteri apabila sang suami berkahwin lain..tambah2 lagu dalam filem ni memang sedap.. cuba dengar lagu tema blog saya ni..inila OST filem Ombak rindu.. sedap dan sedih jer kan? tapi takderla sampai nk ngalir airmata.. pelik juga rasa tengok ada yg nangis masa tengok wayang ni.. napa saya tak nangis? why?why? why? padahal bila tengok kabhi kushi kabhi gham, pat lima ploh kali pun saya akan nangis.. napa filem ni saya xdapat nangis?? huhu...satu dua perkara lg yang saya xbrapa berkenan dalam filem ni ialah watak si ibu angkat haris yang tak sesuweuiii.. memang dalam novel wataknya begitu tp rasanya kalo org lain pegang watak tu lagi best kot...scene tepi kolam renang tu memang bikin mata berkarat..satu lagi watak suami isteri atas katil tu.. si maya berkemban kain batik jer..alahaiii..malunya saya tengok.. cam citer omputeh lak... si aaron tu kan laki orang.. apa agaknya perasaan isteri dia eh tengok suaminya berlakon camgitu??entahla.. (geleng kepala)..
Apapun, filem ni xseperti yang saya harapkan( nada kecewa) .. mayb bagi org lain citer ni best.. tapi secara jujurnya, saya xnak tengok filem yang bleh wat saya ngantuk..huhu..


~jojoe~

6 comments:

  1. Setuju.. filem ini tidak seperti yg diharapkan..
    tp tak lah buruk sgt....
    cuma kalau bg mereka yg pernah membaca novel.. mmg berbeza.

    ReplyDelete
  2. Alahai ... tp nak g tgk juga filem nih ;)

    ReplyDelete
  3. yakah macam tu? mmmm...ragu2 plak mo pi tgk...

    ReplyDelete
  4. @alieza~ yalorr...tak tahula kat mana yang tak kena.. tp ada la jugak part yang menarik situ..:-)

    ReplyDelete
  5. @ada ~tengok jer..layan jer..lain org lain pandangan..tul x?

    ReplyDelete
  6. @windi ~ tengokla dulu.. mana tau pendapat kita tak sama..hehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!