Saturday, December 3, 2011

sesi tamat!

ni lagi satu entry yg dah basi..haha..sal cuti sekolah... mcm semua org dah tau, sekolah secara rasminya bercuti mulai 17 November yang lalu.. alamak.. dah 2 minggu..mcm baru jer cuti..xlama lagi dah nk sekolah balik..kena cepat2 bercuti neh.. baru2 ada ke bukit bendera..nantila saya tulis (doakan jangan sampai next year baru kuar citer sal tu)..hehehe..
ok.. back to the topic..berkaitan dengan budaya tutup sekolah..semuanya berjalan lancar..kerja dibereskan on time..dan saat celebrate kedatangan cuti tu berjaya dirakamkan..kami ada buat pot luck skit..apa yang dibawa..taraaaa... semuanya yummy..

1st time saya makan laksam.. selalunya saya mmg xbrapa minat ngan adik beradik laksa ni.. tp this time ,saya cuba makan...dan rasanya..memang wooowww.... sedapla..huhuhuh...
 saya bawa cheese cake neh.. 

 nasi impit bersama satay daging...:-)

apapun, memang best dalam bilik guru ni walaupun hanya berenam(ekceli tujuh, tp sorang sedang menunaikan haji di Tanah Suci)...

bersama-sama kakak2 yang memang sporting abis!!.. selamat bercuti semua.. :-)

~jojoe~

2 comments:

  1. nak balas pasal review ombak rindu tu..
    betull saya setuju dgn pendapat awak..
    novel lbh mantap...
    siapa minat novel dan pernah membaca.. akn rasa ada sedikit kekurangan dlm citer tu..
    saya juga rasa ada yg kurang... tp tak lah teruk.

    ReplyDelete
  2. okla juga walaupun ngantuk..but feeling bila suami kawin lain adala jugak...nanti baru nk tulis review sal ombak rindu tu..:-)

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!