Saturday, January 28, 2012

My besday

lamanya tak menulis..sampaikan besday sendiri pun tertangguh2 nk bercerita..chewaahh... Syukur alhamdulillah, tanggal 10 Januari yang lalu umur saya mencapai ke angka 32.. oppss... tua sudah..tp xkisahla.. yang penting saya bersyukur dipanjangkan usia hingga ke saat ini.. apa harapan saya untuk tahun ini..seperti selalu, saya pohon supaya sentiasa dpanjangkan umur dan dmurahkan rezeki.. disamping tu saya nak bertambah sukses dalam kerjaya.. dalam soal cinta semestinya saya sampai ke akhir hayat..bersama dia yang saya sayang.. kalo diizinkan Allah, insyaAllah, kami akan bertemu jodoh juga..huhu..
tahun ni mcm biasa. sambutan sederhana saja.. ada sbijik kek cukupla..

saya rai bersama si dia, adik dan sepupu saya d sungai petani.. makan2 mcd..

 sekarangkan prosperity burger tengah hangat d psaran.. hehehe... satu hari kami enjoy2 jer kat sana..dalam enjoy2 tu terbetik gak dalam hati.. dah tua aku yer.. mcm baru jer berusia 17tahun..huhuh... apapun jojoe.. fighting3...

~jojoe~

6 comments:

  1. wahhh !!! best nyer. .dpt smbut besday dgn kekawan kan !

    ReplyDelete
  2. memang best.. ada yg sudi sambut hari istimewa kita..hehehe

    ReplyDelete
  3. hehhe, ,na thu shOutbOx ue. .eyh. .klick je cniyh. .

    http://www.lyssasecret.com/2012/01/tutorial-daftar-shoutbox-busukorg.html

    hhahahha..

    ReplyDelete
  4. sdapnya kek dpa.. kot nak pos kot cni kit..

    ReplyDelete
  5. @cyma...xdapatla...mcm ada error..taip tp xkuar..huhuh

    ReplyDelete
  6. @anonnymous~ mira ke ni? nk pos p perlis ker?hehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!