Wednesday, February 8, 2012

LUPA


Hari baru di sekolah.. hari baru dalam hidup saya… mcm cepat pulak masa berlalu tahun ni.. tengok2 dah masuk bulan 2 dah..…ermmm… bila hari berlalu, umur pun semakin meningkat.. tp rasanya dengan usia 32 tahun xdelah sampai nak cepat sangat lupanya yer tak.. Cuma yang saya perasan sekarng ni saya cepat betul lupa..adeiii..mujur setakat ni masih blum lupa tugas..lupa masuk kelas ..hehehe.. antara perkara yg kerap saya lupa skrang ni ialah:
  1. Lupa nama pelajar.. (hehehe…mcm mana nk ingat… ramai sangat..hah.. xcuse ajer..)
  2. Lupa nak kunci rumah… ( adeiiii…peristiwa ni berlaku kemarin. Masa nk pergi skul..saya kunci rumah tp grill xberkunci..the best part is, kunci rumah masih tergantung di grill..adoooii…. mujurla adik saya lalu dan tolong saya kunci rumah..)..
  3. Lupa mana saya letak barang..terutama kunci kereta..erm..mahunya satu rumah saya cari.. sekali atas katil…
Rasanya banyak lagi yang saya lupa.. tp saya dah lupa apa dia..tengokkkk..lupa lagi..ermmm..apa nak jadi… org tua2 cakap jgn makan kepala ikan..nanti cepat lupa..masalahnya saya xmakan pun dah jadi pelupa… uwaaaaaaaaaa,,,…

7 comments:

  1. Mmg biasa tu cikgu.... aku pun kadang2 boleh lupa apa benda yg aku dah buat tadi.. teruk betui... Haha.... Moga2 tak jadi pelupa lagi...

    ReplyDelete
  2. dah makin tua la kita kan doktor?apasal hang jadi doktor gigi,? kan bagus kalo hang jadi doktor memori ker..leh gak betulkan kepala otak aku neh..hehehe

    ReplyDelete
  3. Apa boleh buat.. aku suka tgk gigi org.. haha

    ReplyDelete
  4. hahaha..malu aku nak tunjuk gigi aku kat hang..mesti banyak jer komplen nyer,,ahahaha

    ReplyDelete
  5. hahaha...abisla gigi aku kena marah ngan doktor garang..hahah

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!