Tuesday, May 15, 2012

Cerita Basi


Apa yang basi? agak2 ular basi tak?hehehe... kalo masih idup segar kat taman ular nu, memang xbasi ler..citer saya ni yang basi.. pasal lawatan ke Perlis beberapa bulan yang lalu.. kebetulan sepupu saya bekerja sebagai kastam kat Padang Besar,..so dapatla saya, seorang sahabat dan adik saya menumpang kasih bermalam di flatnya..hehehehe... dapat juga saya merasa masuk ke sempadan Malaysia-Thai..masa pergi situ, letupan kat Hadyai belum lagi berlaku tau..so, saya mengakula..cerita ini memang dah basi sangat2..heheee..
Aktiviti asal ke sana adalah menghadiri kenduri kawin kawan kepada sahabat saya.. so, perjalanan kami pada awalnya ada menuju ke Dewan Sivik, Arau perlis.. lepas tu barula bertolak ke Padang Besar melalui kawasan penanaman tebu kat situ,
Sebenarnya xtau nk cerita panjang2..let's the pictures do the talking..hahaha (ayat pemalas)..

selamat datang ke negeri Perlis Indera Kayangan

sedap..lauk kenduri...



tema red white... nice!
pemandangan indah di Chuping.. terpegun seketika..hijaunyerrrr.....


masa ni kat sempadan.. nak masuk Thailand... Sawadikapppp...



 shopping2 d Siam.. ekceli agak takut masa jalan2 kat sana.. tempat org, terasa asing..lagipun, jalan dia mcm lengang jer.. seriau...huhuh

part paling best..makan malam di Kuala Perlis.. memang besttttt...hehehe..
aktiviti hari ke-2, nanti2la sambung (kalo rajin).. ni pun dah malas tahap cipan dah neh..hehehehehe

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!