Tuesday, May 8, 2012

Kucing

Bulan 5 2012...

Cepatnya masa berlalu.. kesedihan yang masih bersisa... masih merindui arwah d sana.. apapun, kehidupan kami sekeluarga diteruskan seperti biasa..walaupun kadang airmata akan turun di saat mengingati arwah..
Saya seperti biasa, cuba menyibukkan diri dengan kerja.. sememangnya saya sibuk sejak kebelakangan ini..menguruskan perjalanan Panitia Sains  demi para pelajar. Kesibukan ini membataskan waktu saya untuk menulis di sini..walaupun banyak perkara yg saya ingin kongsi bersama..
salah satunya ada lah keinginan saya untuk membela kucing parsi..


sejak melihat dan memeluk kucing  parsi comel dan gebus milik jiran belakang rumah,saya tiba2 rasa teringin nak memiliki kucing segebus itu.. bila saya suruh adik lelaki saya survey harga d pet shop sungai petani, harganya mencecah rm700.. tu yang paling murah..kalo nk yang lagi gebus, lagi cantik..mahunya ribu-ribuan.. huhuhu,.. pikir panjang jugak nk membeli.. InsyaAllah, ada rezeki saya akan dapatkan seekor..but not now..huhuh
 saya mahu seekor!!



alalala...soooo cute....



~jojoe~

4 comments:

  1. aaaa... beauty punya kucing tengah bunting dan tunggu masa... and her child beauty surely kembang cantek sebab bapak dia kucing parsi dan mak dia pun kacuk... Tak sabar nak tunggu depa lahir... Anyway beauty hanya akan simpan sekor je kat rumah... If dah putus susu kalau jojoe nak beli sekor kat beauty boleh je... beauty jual murah2 jek... hik hik hik ;-)

    ReplyDelete
  2. ya ka> aduiiii,,,mesti comel kan? agak2 nak jual brapa hengget tu eh? hikhikhi

    ReplyDelete
  3. cute kucing...

    dah follow awak..alang-alang berjalan-jalan ni...

    nnti jalan dekat blog saya tolong follow saya ye...

    tq

    ReplyDelete
  4. ok nadiah..salam perkenalan..no problem..jap lg saya p terjah blog awak..hehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!