Monday, June 4, 2012

Ular

Selalu orang cakap kalo mimpi dipatuk ular tandanya ada orang nak masuk meminang? eh. ye ker? hehehe.. saya xbmimpi sal ular pun smalam.. cuma nak sambung cerita basi sal lawatan ke Perlis..
 me and adik.. on da way ke Taman Ular

Hari ke dua kat sana, sepupu saya bawa kami ke Taman Ular Perlis.. ekceli, saya memang sensitif ngan binatang2 yang menjalar neh..xkira la, cacing ke, ular ker..memang rasa nk melompat2 tengok.,bukan melompat sronok, tp sebab geli ..huhuhu..
 me and ular sawa

bila pergi situ barula saya tau ada pelbagai jenis variasi ular rupanya..yg xpernah saya tengok pun ada... jom layan..

ekceli, banyak lagi gambar..tp dah malas nk upload ..hehehe... ok ler tu kan..
petangnya, acara wajib..shopping di Padang besar..hehehe...



 dah abis shopping..time to say goodbye to Perlis..huhuhuh...Jumpa lagi

~jojoe~

2 comments:

  1. lama tak pi padang besar.. last time pi 3@4 years ago kot... huhuhuhuu

    ReplyDelete
  2. pergila beauty..many stuffs.. xtdaya nk membeli..hahaha..rambang mata..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!