Friday, July 6, 2012

Cinta terhalang

hehehe... tajuk entry wat suspend jer kan? ekceli cinta terhalang ni berlaku pada anak kucing saya yg tomei.. MINI.. kejap jer..mini dah 5bulan..anak dara sunti lagi..tp dah pandai bermain mata ngan kucing debab milik jiran blakang rumah saya..

Hari ni mini resah jer..balik2 duk melekat kat cermin pintu umah..bila saya tengok luar...makk aihh...besar giler kucing jiran saya neh..sooo cuteee...

 dia duk skodeng mini..huhuhu,... saya lepaskan ler mini yang keresahan tu... amboiii...bukan main gatal lg duk mngorat kucing debab tu..


apapun..yg pasti cinta mereka terhalang..sebab faktor usia..hehehe... ekceli saya pun nk mini kawin ngn si debab tu..mesti cute anak mereka.. tp mini masih kecik.. seb baik ko kucing..kalo manusia mesti kena leter..belajar dulu...jgn duk menggatal nk kawin..hehehehe...
ensemnya buah hati si mini kan??gebus giler...bulu mcm kain jer..geramnyaaaa... hehehehe

~jojoe~

Monday, July 2, 2012

Mee Udang

Cerita ni baru berlaku semalam..dah lama xkuar bersama2 keluarga..so semalam kami kuar makan2 satu keluarga.. sesekali, saat ni memang diperlukan.. apalagi selepas pemergian ayahanda tercinta.(how i wish he still here with us).. :-(
 anak-anak buah saya yg nakal..

ermmm... semalam kami meluangkan masa bersama di SP..makan2 d sebuah restoran mee udang yang terkenal kat situ.. pertama kali saya ke situ sebenarnya.. adik saya dah berkali2..huhu.. kebetulan hari minggu, memang sangat ramai manusia kat situ..sampai nk parking pun susah..
 menunggu makanan sampai pun memang membosankan.. tp mujurla berbaloi2..sebab mee nya sangat sedap..

 mee udangnya di masak untuk 3 orang makan dalam mangkuk yang besar.. memang kenyang habis2an..huhu..

 ada kek besday jugak.. adik lelaki saya genap 26 tahun 10 haribulan nanti..so, alang2 sambut terus...

my peberet...memang xleh lepas kalo nampak ni kat mana2..huhuhu... walaupun secucuk rm0.60..tp rasanya memang the bestla..len kali pergi lagi..but i prefer to choose hari yg bukan hujung minggu...xnak tunggu lama2 lg..hehehe...

~jojoe~

Sunday, July 1, 2012

merambu ramba di Bt Feringgi

Kali terakhir saya ke bt feringgi adalah pada tahun lepas.. tahun ni saya pergi lagi msa cuti bulan lepas..kali ni saya pergi bersama adik pempuan saya, sepupu dan dua org teman istimewa..hehehe...


Kalo dah nama penang memang sangat bz ok..tambah2 masa cuti ni. jammed ajer..hampir sejam kami terkandas dalam kesesakan lalulintas..akhirnya kami tiba jua..mujurla masa tu xramai org..dapatla tempat best nk parking...

bbq, main air laut., main pasir..memang best..dah lama xrasa bebas dan hepi mcm ni sambil menikmati keindahan pantai..huhuhu..



one day, akan pergi lagi...

~jojoe~

IKLAN LAGI!