Friday, July 6, 2012

Cinta terhalang

hehehe... tajuk entry wat suspend jer kan? ekceli cinta terhalang ni berlaku pada anak kucing saya yg tomei.. MINI.. kejap jer..mini dah 5bulan..anak dara sunti lagi..tp dah pandai bermain mata ngan kucing debab milik jiran blakang rumah saya..

Hari ni mini resah jer..balik2 duk melekat kat cermin pintu umah..bila saya tengok luar...makk aihh...besar giler kucing jiran saya neh..sooo cuteee...

 dia duk skodeng mini..huhuhu,... saya lepaskan ler mini yang keresahan tu... amboiii...bukan main gatal lg duk mngorat kucing debab tu..


apapun..yg pasti cinta mereka terhalang..sebab faktor usia..hehehe... ekceli saya pun nk mini kawin ngn si debab tu..mesti cute anak mereka.. tp mini masih kecik.. seb baik ko kucing..kalo manusia mesti kena leter..belajar dulu...jgn duk menggatal nk kawin..hehehehe...
ensemnya buah hati si mini kan??gebus giler...bulu mcm kain jer..geramnyaaaa... hehehehe

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!