Thursday, August 2, 2012

A day to remember...

Pejam celik pejam celik dah nk 2minggu umat islam berpuasa..kejapnya masa berlalu.. huhuhu... kali pertama berpuasa tanpa ayah di sisi... rindu sgt2 kat arwah,, tp hidup tetap diteruskan.. saya mcm biasa sibuk dngan urusan sekolah..semakin sibuk dengan keja yg seolah2 xpernah selesai..lepas satu satu.. kadang2 rasa xsempat nk goyang kaki dah dapat tugasan baru..apapun, tak boleh mengeluh...punca rezeki saya di situ.. sekarang ni saya pening menyiapkan majalah sekolah..masih banyak lg yg belum selesai...

lupakan sekejap hal kerja,,,walaupun sibuk..saya agak bahagia sekarang,..ermmm.. minggu lepas saya dah bawa si dia jumpa mak saya..hehehe... bukan dengan mak saja..dengan adik beradik yang lain juga..kami berbuka puasa sama2.. doakan yer,, hehe..kami berbuka di Dking reastaurant..alaa,,, restoran yg popular dengan mee udang kat sp tu..memang sedap berbuka puasa kat situ.. lagi best dapat kumpul bersama family dan dia... cuma adik lelaki saya dan isterinya xdapat join sebab kerja.huhuhu.. kurang 2 ahli...


ikan bakar dan ikan 6 rasa yg sangat nyam2

kailan ikan masin

tomyam yang memang kawwwwww

my peberet seafood ..KETAM!!

hidangan berbuka untuk 8 orang..

adik saya, anak2 dan suami beliau...

mak dan adik saya yg malu2

gambar saya dan dia..?? nampak tak??,,hahahahahha

~jojoe~

4 comments:

bling bling

IKLAN LAGI!