Friday, September 14, 2012

Mini Vs Comel

waaa... lamanya bersawang blog neh..huhuhu.. bukan line xok..saya ni yg xok..banyak benda yg dipikir ditambah dengan kerja yang bertali arus..xhenti2...so saya xberkesempatan nk menulis kat sini...sampaikan bulan shawal dah nk berakhir barulah saya ada keinginan nak menulis..hhuhuhu...(mcm la kalo saya menulis ada yang membaca,,)huhuh.
okla...nk citer sal apa dulu eh? sal kucing bleh x?hehehe..saya dah ada seekor lagi anak kucing..buat peneman si MINI yang keseorangan.. yg saya perasan sejak ada kawan mini sangat baik dan manja..dah xgarang sangat mcm dulu walaupun pada mulanya saya risau dengan sikap mini yang xbleh menerima si COMEL...

Comel kan?



memula mini memang marah bila nampak si comel..siap ada bunyi berdesir mcm ular..marah betul dia... (jeles ler tu)..risau jugak nk biar mereka berdua..kang si MINI buat si COMEL macam anak tikus plak..naya la.sengaja saya kurung si comel supaya mini dapat bau dari luar..beginila situasi nya...garang betul mini..

..lepas 3 hari saya biar si comel dalam sangkar mini di luar barula perlahan2 saya lepaskan si comel...dengan pemantauan..risau plak...tp lepas sejam comel masih hidup dengan sihat dan sejak itu mereka berkawan rapat..hehehe...


besar dah si mini kan??



.~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!