Saturday, September 22, 2012

Muara Hati

okeh jujur..saya xmenonton pun drama Adam dan Hawa...tp saya tahula jalan ceritanya sebab saya ada novelnya.setakat ni belum ada keinginan nk menonton walaupun drama ini begitu gah diperkatakan dan panas ditayangkan...lagipun heronya si Aaron Aziz memang hensem beruniform pilot..hehehe (jangan marah)

dan saya juga agak tertarik dengan OST nya Muara Hati, Nyanyian Dato' CT and Hafiz.. memang sedapla....


Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati

[Chorus]
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu

Jalanku tertuju padamu
Ke mana pun kan pasti kembali

[Ulang chorus]

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta

~jojoe~

5 comments:

  1. xleh tgok..x amek mustika HD. Huuu~ sempat tengok smpai epi 4 je...pastu tros kena blok..huh

    ReplyDelete
  2. hahaha..sian dia..xper..dalam umah elya dah ada adam nyaa..hehehee

    ReplyDelete
  3. cigu!! Huhuu...baru balik camping n baru replt msg kat blog. huhuhu....

    ReplyDelete
  4. @tracey..hoho...patutla senyap yer..hehehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!