Tuesday, October 2, 2012

Kuala Lumpur..kami datang.

Chewaahhh...mcm filem KL menjerit plak yer..hihi..ekceli saya diam almost one week sebab masih dalam kepenatan selepas bawak students lawat KL.. dah lama xjejak kaki kat sana..kali terakhir saya jalan2 situ mcm dlm tahun 2004 or 2005 mcm tu... masa tu KL terlalu panas sampaikan berdarah hidung saya..huhuh.. tp xnk ingat kenangan tu..xbest.. ada kepahitan di sebalik semua tu...
but this time memang enjoy.. terus terang cakap saya paling teringin nk p ICT n KLCC... dah lama mengidam nk p situ..akhirnya tercapai jugak...Bermula jam 3 petang khamis ( 27 sept) kami bertolak dari sekolah..
wajah-wajah students saya yang riang ria,,,
saya bersama 3 orang kakak dan 2 orang pegawai pejabat ksihatan daerah..ekceli, program lawatan ni adalah kerjamasa bersama pihak kesihatan dengan kelab health and fitness kami... so, kami ditaja sepenuhnya... semuanya FOC... makan jer tanggung sendiri..hehehe...
Semuanya dalam bas seramai 40 orang..huhu,.. lepas solat n makan di R&R Tapah kami selamat  sampai di KL... tu  pun dah pukul 10 malam.....kami terus ke ICT dan sempatla berjalan2 kat situ untuk sejam lebih..memang teruja dapat lihat keindahan lampu kat situ..huhu.cuma xsempat nak main2 game yg ada sebab masa terlalu  suntuk..so, tengok pemandangn jelah..
cantik kan??huhuhu

 InsyaAllah, one day akan sampai lagi kat situ.susah ikut rombongan ni..kena ikut  time.. .Kami sampai di tempat penginapan pun dah lewat sangat..dalam jam 2pagi .. budak2 tinggal di hostel,saya dan kawan2 di bilik pegawai di Kompleks rakan muda Klang..okla.cuma tempat tu agak terpencil.. xper yang penting ada tempat tdo ye tak.. okla...citer hari kedua sambung nanti...hahaha...pemalasnyaaa......

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!