Tuesday, October 30, 2012

Look who's back!!!

Ini kisah yang mengharukan okeh... Mini yang sudah seminggu menghilangkan diri tiba2 muncul 2 hari lepas (ahad)..masa tu saya baru pulang ke rumah dari rumah mak... sambil mengiau dia berlari mendapatkan saya di pintu pagar..saya sendiri pun terkejut melihat kemunculannya..apa lagi dengan keadaannya yang tidak terurus dan kotor..mini jugak nampak kurus..aduiiii..kesiannya kucing saya ni..
Syukurla dia kembali pada saya... walaupun saya xfaham bahasa kucing, tp dari gayanya saya tahu dia sangat gembira bertemu kembali dengan saya..agaknya kalo dia pandai bercakap mesti dia dah ceritakan pengalamannya berpisah dengan saya selama seminggu..apapun.. COMEL la yang paling happy sebab dah ada kawan semula..huhuh..
sekarang mini dah nampak sehat semula...dah bersih selepas dimandikan..huhu..jangan lari lagi yer mini...

~jojoe~

2 comments:

  1. Replies
    1. hehehe..jalan sekejap sampai kurus n kotor..hehehe... serik dah dia nk g berjalan tuu... :-P

      Delete

bling bling

IKLAN LAGI!