Tuesday, October 23, 2012

My lost!

Kisah sedih...masuk ari ni dah 3 hari mini lari dari umah..saya sangat sedih..sampai bengkak jugak mata ni nangis bila cari mini xjumpa2..saya risau..apa yang dia makan???..di mana dia tdo??.. comel kat rumah pun sedih dan boring xda kawan nak bermain..bila saya balik dia asyik mengiau...xmcm sebelum ni...
aduhhh.saya rindu betul kat mini...walaupun dia tak scomel mana tp dia sangat gebus dan besar...bulu dia plak lembut bila dibelai...serius saya rindukan dia..huhuhuu

mini ketika kecil
gambar terakhir mini yang saya ambil beberapa hari sebelum kehilangannya..

miniii...balikla..huhuhuh.
~jojoe~

4 comments:

  1. Jangan la sedih2 cigu, huhuhu :)

    ReplyDelete
  2. Sedihla tc...drkeciksaya jaga
    ..blum smpat dpt cucu dia dh ilang..huhuhu

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. tq my dear..dah ok dah skit..masih ada seekor pnawar hati..huhuh

      Delete

bling bling

IKLAN LAGI!