Wednesday, October 3, 2012

New Born!

Petang semalam sempat melawat sahabat yang baru melahirkan baby nya yang ke empat... saya ditemani oleh 2 orang pelajar yamg saya sayangi...fizah and farah... bagus bebudak neh tau,,leh ajak jadi pengapit time kawin nanti..hahahaha
ok ler, ni la gambar baby kepada Puan Awanis Suzanna..cute kan?
 bestnya dah ada baby.. kawan saya ni dah ada 2 lelaki 2 perempuan... saya? 0... :-(.. xapa...insyaAllah sampai masanya untuk itu...bukan senang nak lahirkan baby apalagi nak menjaganya kan... dengar citer kawan saya ni mcm seksa jer... lepas bersalin 2-3 kali kena masuk spital sebab baby dia kuning.ibunya plak hampir2 kena operate sebab tinggi tekanan darah msa nk bersalin.... huhuh.apapun.. alhamdulillah...sekarang dua2 mummy and baby dah ok.. terujanya tengok baby.. ermmm...

~jojoe~

2 comments:

  1. hahaahhaa....akhirnya br baca....

    pn awanis akan mendoakan cik jojo juga akan ada baby...dan merasa segala azab....hahahahahahaha...(jahatnyaaa aku)....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg pjahat betul...haahhaa... motivatela skit...bg smngat nk kawen ..hahaha

      Delete

bling bling

IKLAN LAGI!