Thursday, October 4, 2012

putrajaya dan nilai

Hari ke 2 di klang.. tepat 730 bersemngat budak2 saya menunggu utk sesi lawatan yg sterusnya..huhuhu..hari ni kami ke putrajaya..

 kagum betul saya dgn keunikan senibinanya..memang lawa.. smpai dsana kami trus srapan di cafe..sian plajar saya..ada yg mrungut bila beli roti canai kn byar rm8.80..hihi..siannn..saya mkn ni..hihi..

nasi lemak biasa tp harganya rm4.40...kelassss ko maria..haha...dlm byk2 mknn kt situ yg plg mnarik hati saya ialah benda alah ni...
my peberet.. udang..tp harga...mak aiiik..sekor rm25.30.. mahu knyg spuluh ari..hihihi..so saya xambilpun..tgk jer dh knyang..hihi...pas mkn n posing2 jap kmi gerak ke kementerian ksihatan..kat sana pun rupanya dh disediakan sarapan utk kami..hehehe.
nysal budak2 tu mkn td..hehehe..
Kalo nak tahu.. mereka yg bkerja kat situ sangat best....sgt friendly.rasa warm and welcome sangat...terbaik punya layanan...termasukla daripada tuan pengarahnya Tuan Haji Jabar..thanx a lot!
Students pun sangat enjoy dengan pendedahan mengenai ksihatan semua..memang best..ni ler suasana masa lawatan...
kul 1230 kami bergerak ke nilai n9.. sbelum tu solat jamak dulu di R&R dengkil..sampai di nilai trus shopping2.. banyak jugak tudung yg saya borong..utk mak dan adik2..huhu..
pas puas shopping trus gerak blk kl..kami akan ke tmpat yg saya tringin sgt nk jejak kaki..heheh..dmana???nntila saya citer.. angin malas dh smpai..huhuh..

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!