Tuesday, November 6, 2012

besday mia...

waaa... kejapnya masa berlalu kan.... dah besar si comel ni..rasa mcm baru jer dilahirkan...22 november genapla umur anak adik saya ni setahun...majlis doa selamat diadakan pada hari ahad lalu, 28oktober.. 2 hari lepas raya haji..sebelum tu mak ada buat majlis tahlil untuk arwah ayah.
selepas doa selamat, rumah mak saya dipenuhi kanak2 dan saudara  mara termasuk kawan2 adik2 saya.. mcm2 juadah diadakan..kira 2 in 1 la, termasuk untuk hari raya korban sekali. ada laksa..ada bihun.. ada mee...ada bubur 1 malaysia...hehehe
nasi tomato pun ada tau..nyum3..hancur diet ari tu...huhuhu

kek plak ada 4 jenis..ambik ko..hehe..yang ni ada air tangan saya untuk anak buah saya yang comel ni..walaupun xsesedap kek kat kedai kek tu tp bolehla..hehehe..
 hepi besday mia sayang...



mia bersama ibu dan abah..masa untuk  potong kek..yeyyy...tambah lagi lemak abah ko..hahahaha


suasana kat umah mak saya..

mia xcited masa nak buka present...hehehehe
"ini hadiah,,,mia punyaaaaaaaaaaaaaa"


~jojoe~

2 comments:

bling bling

IKLAN LAGI!