Sunday, November 4, 2012

Grilled Salmon

chewaahhh...1st time masak grilled salmon neh... kredit tu cik ada yg sudi bagi resipe neh..hehehe... Rupanya banyak jugak manfaat ikan ni..walaupun agak mahal tp memang bagus untuk kesihatan.. ada sebab kenapa saya makan ikan neh.. huhuhu... nantila cerita... enjoy the pic!!
Ikan salmon mempunyai khasiat sebagai makanan untuk kesihatan kulit. Ikan salmon dapat menghalang kedutan pada kulit dan memelihara kulit agar tetap sihat dan halus. Salmon adalah ikan yang kaya dengan lemak tak tepu Omega 3 yang dapat mengurangkan pengeluaran partikel penyebab radang dalam tubuh yang boleh merosakkan kulit.

p/s: nice!!
~jojoe~

4 comments:

  1. sedapnye...cer bagi resepi tengok, buleh?! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. resipi ni dari kawan saya... ni panduan resipinya kat saya..hehehe

      salmon digaulkan dgn olive oil dan powder brand McCormick. dah proses, disimpan dalam fredge .. perap, nanti petang boleh grill.saya guna pemanggang ajaib...hehe

      Delete
  2. ikan salmon dap dap nyeeeeeee...... pandai cik adik ni masak... nnt mesti cik abang syg ;-)

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!