Tuesday, November 20, 2012

Semoga dipermudahkan..

16 November 2012 adalah tarikh yang penting untuk saya.. pada hari itu saya dengan penuh debaran telah menguatkan langkah kaki ini untuk bertemu dengan my future father in law.my future MIL dah xada.. meninggal hampir 9 tahun yang lalu kerana mengidap penyakit SLE.Innalillah. :-(
Apa yang berlaku waktu itu...Memang sangat mendebarkan okeh..muka terasa pucat n rasa tak bermaya.. for me, 1st impression sangat penting..kalo saya gagal abisla..apapun, thanx to him yang always be at my side... Alhamdulillah..pertemuan berjalan lancar.he's so warm n kind....so, tarikh 23 November 2012 (this coming friday) akan menjadi tarikh yang sama pentingnya juga dan rasanya akan lebih mendebarkan.. Ya Allah..semoga dipermudahkan semuanya..
Bukan senang rupanya nak kawin yer..banyak betul persediaan yang perlu dibuat dan sekarang saya dah mula rasa peningnya itu..secara jujurnya saya tak tahu nak mula macam mana...  baru2 pun ada ke butik pengantin tempah make up..
bajunya saja belum sebab pemilik butik mintak saya dan partner buat homework and research..ayooo.. nk kena design baju kawin sendiri eh? uhuhu... so, saya membelila apa yang patut untuk dibuat research...

sekarang ni dah jumpa design yang kami mahu..so..tunggu masa saja p tempah.. InsyaAllah... sekali lagi..semoga dipermudahkan segalanya...Aminnn...

~jojoe~

3 comments:

  1. waaaaaa tahniah tahniah... jojoe, kalau nak best price bole pi butik auntie beauty.. nnt beauty inform dia awal2... hihihi ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh..kat mana butik auntie beauty..kalo dekat2 sini bestla....

      Delete
  2. pssst!! bole dpt free mandi lulur susu spa bagai sekali... hik hik hik :-p

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!