Wednesday, December 12, 2012

12.12.12

alhamdulillah... kita sudah hampir ke penghujung tahun 2012... bersyukur masih dpanjangkan umur..semoga kita sentiasa dalam rahmatNya.. Amin.. tarikh hari ni begitu hebat diperkatakan..banyak status yang keluar d wall fb berkaitan tarikh ni...bagi saya, tarikh ini sekadar tarikh walaupun agak cantik.. yelah..lepas ni mana nk jumpa tarikh genap mcm tu..xder tarikh 13.13.13 kan? hehehe... kalo yang cantik lepas ni pun mungkin 11.12.13... huhu..
apapun tahniah diucapkan kpada pasangan pengantin yang memilih tarikh ni sebagai hari pernikahan... salah seorangnya pelajar saya ni.. alhamdulillah..dah selamat menjadi isteri orang di usia 19 tahun..

tahniah buat syu...
Hari ni saya ke rumah adik perempuan saya.makan2 tengahari dirumah beliau..bestnya makan masakan ala2 kampung ni ramai2..ada sambal belacan, ulam, ikan pekasam, ayam goreng, sambal sotong, pucuk paku goreng n gulai ikan..memang terangkat abis...

opps... terlupa plak saya sedang berdiet..hahaha

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!