Sunday, January 20, 2013

My wish

10 hari selepas tahun baru 2013, genapla usia saya yang ke 33 tahun.. huhuhu... sudah tua lor..rasa mcm baru jer berumur 23 tahun... apapun clock is ticking...xkan menunggu kita..betul..??apa yang saya harapkan dengan setiap pertambahan umur akan memberi lebih rahmat kepada saya..besday tahun ni saya rasa amat berbeza..mngkin menjadi tahun terakhir hari lahir saya sebagai orang bujang..tahun depan akan sambut bersama suami pula..InsyaAllah.. semoga segala yang dirancang tahun ni akan berjalan lancar dan dipermudahkan ..Amin...
sambutan tahun ni pun sederhana saja... makan2 bersama adik2 .,,tu pun last minit punya planning..makan neh..
Mee Bandung Johor, air tangan adik ipar saya.. hadiah? tahun ni saya dapat hadiah besar dari encik tunang...2-3 hari sebelum hari lahir dia bagitau dia ada order jam tangan secara on9 ..bukan jam tangan saya..jam tangan dia ...tp dia alamatkan kepada saya kerana masalah penghantaran...saya ok jer ...lgpun dia ada tunjuk gambar jam untuk lelaki tu kat saya...tepat hari lahir saya, bungkusan bersaiz besar sampai... terdetik jugak dalam hati saya...ni jam tangan ke jam dinding..huhu,,masih lurus bendul..saya pkir mayb nk elak jam pecah so si penghantar bungkus besar2 dengan surat khabar kat dalam..or mayb kotak kecik dah habis..hahaha...
bila sampai rumah si dia suh buka kotak utk check keadaan jam..sekali buka..taraaaaaaaaaaaa...
hohoho...speechless... dapat kawan baru..hehehe
tq mr xxxx.... :)

~jojoe~

4 comments:

  1. 33 tu cuma nombor. :) Still look young tu yang penting :) huwhuwhuw

    ReplyDelete
  2. hahaha...wearing my facial mask right now..hahaha

    ReplyDelete
  3. 33 jojoe?? Oh my!!! Same with my hubby this year... Beauty kene panggil kakak jojoe la ni? Hehehehee... Anyway hope u have a blast birthday celebration as a SINGLE woman this year.. And yeah, next year will be more interesting and exciting celebration as a WIFEY ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..suprised,,,suprised..jgnla panggil kakak...mcm tua sgt lak..hahahaha..tq my dear..InsyaAllah...moga semuanya berjalan lancar....

      Delete

bling bling

IKLAN LAGI!