Sunday, January 20, 2013

Pesta!

masih lagi cerita basi... selalu pesan dengan students..jgn tangguh kerja..nanti bertimbun kerja xsiap..tp sendiri pun tertangguh2 menulis blog..akhirnya banyakla cerita basi menunggu giliran..hehehehe... mcm sayang plak xshare kisah yang berlaku pada 30 Disember neh...penutup tahun 2012...
for my 1st time saya menjejakkan kaki di Tapak Pesta Pulau Pinang... waahhh..baru saya tahu kenapa pesta ni begitu popular setiap tahun..memang happening.. banyak betol aktiviti kat sana..sampaikan nak cerita pun dah xreti... hehehe... (malas nak cerita sebenarnya)..

saya bersama family dan encik tunang ke sana hari tu...masa  kami sampai tu pun dah bratus2 orang menunggu nak masuk..lepas beli tiket kami pun mula meronda2 kat dalam..banyak betul kedai dibuka kat situ...penuh dengan manusia sampai saya jadi rimas plak,.. huhu..

eh..eh najwa latif pun ada tau..heheheyang... xbest kat situ adalah semasa nak makan...dahla makanan tu mahal... rasa plak..mak aiiiii...xpadan ngan harga,...xsedap amat.huhuhu... sangat xsedappppppp....seib baik ada taman neh..sebijik mcm i-city kat kl tu..hehehe

pas penat jalan2 kami ke tapak fun fair plak...huuuu...sangat banyak mainan yang menakotkan untuk dicuba...sumpah saya xberani naik langsung..xtahula apa yg adik lelaki n encik tunang saya minat sgt nak naik2 menda2 mcm neh..aduii...last2 xnk ralat saya gagahkan diri naik euro wheel...tu pun langsung xbgerak..gaya seh..hhuhuu..

plezz la...kelenjar adrenal saya masih berfungsi dengan baik ok...
kul 1030 bila hujan mula trun renyai2 saya dan family bergerak balik... singgah makan dulu..lepas geram sbb xpuas makan kat tapak pesta td..heheheh


~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!