Tuesday, February 19, 2013

bye2 mini and comel


I'm a cat lover... i really do... tapi memandangkan saya bakal menamatkan zaman bujang ,,ditambah pula dengan kesibukan kerja akhirnya saya terpaksa melepaskan semua kucing saya kepada orang lain... sedih sangat..tp apa boleh buat..saya tidak mahu mereka teraniaya..terkurung tanpa belaian...Mini dan 2 ekor anaknya saya serahkan kepada seorang teman... memangla tersangat berat sangat hati nk bagi... Comel dan seekor lagi anak mini saya beri kepada kawan adik saya...
saya sangat rindukan comel yang manja..rindu sangat..saya harap mereka hepi bersama tuan yang baru.. huhu (sebak nih)
so yang tinggal sekarang cuma seekor... itupun saya bawak balik rumah mak sebab adik lelaki saya nak bela..sekurang2 masih ada seekor tu...itula peneman anak adik saya ni... terubat rasa sedih melihat kelincahan anak adik saya n si kucing neh... huhu

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!