Thursday, February 14, 2013

CountdoWn..

assalam...

Macam dah lama plak xmencoret apa2 kat diary on9 saya ni..sebenarnya saya sangat sibuk dengan urusan seharian walaupun sedang bercuti seminggu sempena tahun baru cina... how time flies...cepat betul hari berlalu ..baru saya sedar hari ni dah pertengahan bulan dua.. aduhh..masih banyak persiapan yang belum saya buat... pastinya saya mahukan kesempurnaan dalam apa yang sy rancang...tp biasala..pasti ada halangan dan dugaan di mana2..terbaru memang menyakitkan hati dan buat saya sedih..apapun, saya cuba positifkan diri saya.. InsyaAllah..semua akan berjalan dengan baik..
Dan bila buka blog ni saya pasti berdebar bila melihat countdown yang sangat penting ni..

Semoga dipermudahkan segalanya..Amin..

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!