Thursday, February 28, 2013

Counting days!

Fuh...tajuk pun dh bikin berdebar..heheh... 23hari lagi..huhu.. menghitung hari bahagia kami.. alhamdulillah.. hampir 90% persediaan dah dilaksanakan..baru2 ni jalan-jalan bersama encik tunang..mencari barang hantaran..hehehe... kira antara barangan terakhir yg kami cari,. taraa....
suprised2..
encik tunang ni cerewet jugak yer sal barang2 yg nk diberi masa hari kahwin nanti..kalo bleh nak yg terbaik..tp kena tgk budget jugak..sayapun sama..nak belikan sesuatu yg dia suka..lgpun apa yg diberi akan menjadi hak milik bersama jugak pas kawin nanti..xgitu??hehehe...

apapun bila pikir soal kawin ni memang mendebarkan..apalagi memikirkan apa yang orang lain akan kata nanti.. saya cuma berdoa supaya semua orang akan mendoakan kebahagiaan kami,.,tak kisahlah siapa encik tunang di mata org..yang penting dia sempurna di mata saya.. dia akan menjaga saya.. baik buruk akan dikongsi bersama..
Dua perkara saja yang saya pegang skarang ni..
1. Restu Allah kerana jodoh itu ketentuanNya
2. Restu mak ayah/keluarga dari kedua-dua belah pihak
itu dah cukup.. Semoga perjalanan kami utk 23 hari lg dan hari2 selepas itu akan dipermudahkan oleh Allah.. Doakan yang terbaik untuk kami... Amin..

status fb saya semalam:

jodoh saya adalah ketetapan daripadaNya.. terima kasih kepada yang sudi memahami..
(ditujukan untuk mereka yg menghantar sms memberi sokongan kepada sya..tq guys)


~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!