Monday, March 4, 2013

Bunga Telur

waahh..harus bercakap soal bunga telur bila dekat2 nak kawin ni..persoalannya..masih releven ka bunga telur diberi pada zaman moden ni..for me..of cozz... kalo saya pergi mana2 kenduri perkahwinan saya sangat mengharap agar diberi bunga telur..xtahula kenapa...tp sekarang ni yg saya perasan telur sudah digantikan dengan coklat, keropok n apa2 lgla... mcm xbest plak..
so, utk wedding saya nanti pasti ada bunga telur diberi.rasa mcm xlengkap plak kalo xdiberi.. xkisahla orang hargai ke tidak, yang penting saya puas hati..lagipun mungkin ada yang masih hargai bunga telurni kan..macam mak saya..dapat bunga telur kumpul dalam satu pasu..terus jadi pasu bunga telur untuk hiasan..cantik aper.... hehehe
adik saya masa menyiapkan bunga telur utk majlis perkahwinan sepupu jumaat lepas.. hitam putih ...sangat cantik!!

p/s: hari ni saya mc. :(
~jojoe~

Saturday, March 2, 2013

makan lagi!

Waaa..makin nk dekat ari makin kuat makan saya ni...xtermampu nk melawan keinginan  perut yang  melampau ini..hahaha...bleh terima ke alasan macam tu..apapun..memang saya risau kalo baju nnti bila fitting  tetiba jadi xmuat...mcm mana tu eh? encik tunang xda masalah la nk makan 10 pinggan pun,..dia maintain jer.. xcaya?cuba tgk jari jemari dia yang kurus neh...jelesnya saya..huhuhu

baru2 ni kami menternak lemak di SR...waaa...terujanya bila dapat makan nih..my favorite kek...dah beberapa tahun order tak pernah ada...arini akhirnya saya dapat merasa kembali keenakan pisang bersalut
kek coklat ni..memang nyum2...

ni yang encik tunang makan..sedap betul satay dia..huhuhu.

ni plak saya punya..hahah...berlemak2 kan? abislaaaa...
apapun..kesimpulannya..memang yummy.... :)

~jojoe~

IKLAN LAGI!